BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 September 2011

FRIENDSHIP




assalamualaikum sumer..
malam nie rajin pulak aku updated bl0g kan..? tetibe je m0od rajin menguasai diri..pdahal kepale tengah pusing nie..huehuehue..syukur sesangat sbb kawan2 sentiasa ade mse senang dan susah..juge mse sihat dan sakit..setakat nie alhamdulillah aku dikelilingi oleh rakan2 yg sangat memahami dan banyak membantu aku..i really enjoy with my life now..dapat kawan yg boleh membuatkan kite ketawa tu dah cukup bagi aku..tapi hidup berkawan nie kene hati2 jugak..takut nanti ade kawan yg tikam kite dari belakang kan susah..

so far..r0omate aku skang nie p0n sumer nye ok sesangat..! saje aku nak buat k0rg jeles..haha..tak de lah..aku tahu mesti k0rg yg duk h0stel nie kadang2 tak puas hati ngn rakan sebilik k0rg kan..alahhh..mengaku jelaa...aku tahu lah sbb aku p0n pernah duk hostel jugak...skang nie p0n still duk hostel...tp dulu duk reramai satu blik kan..skang nie 4 org je sebilik..hehe..more comfortable la...i'm so thankful sbb dapat r0omate yg baik2 sumer nye..satu kepala je sumer nih...=)

share citer sme2...suka duka p0n sme2...ape lg..?? hehe..makanan tok sah cakap lahh...sorg bukak then 3 org lg serbu..haha..gilir2 lah..baru adil kan...basuh baju pakai washing machine p0n sme2 taw...haaa..k0rg ade..?? 0uting p0n slalu sme2...senang cakap sumer sme2 lahh...=) muafakat je kan kteorg..hehehe...aku harap lah kan...hubungan persahabatan yg terjalin antara kteorg nie berkekalan hingga ke akhir hayat...aminnn..=)




this is one of my new friends (^_^)
~shafwan~
~slalu jgk ikut kte0rg kuar 0uting~
~law x ajak nnti dye tacink..HEHE..~


~sblah knan skli tuh liyana..one of my r0omate~
~suke aerobik lam bilik..HAHA..~


~ni plak wani..@..si chumell..HEHE..~
~(^_^)~

~and this is bella..(kiri)~
~tangan dye sntiasa laju utk pukul aku oke..BEWARE..! HAHA~
~ n0t single anym0re..HEHE..~


~ni juadah buke p0se arituh~
~sweet time bile dpt buke p0se sme2 cmni~
(^_^)


till then...bui2 =)


0 comments:

$$$ Klik Sini Cepattt $$$

sy syg kwn sy